„Jak asi víte, tak 14. června mám mít zápas s Karlosem Vémolou v Edenu, ale rozhodl jsem se, že do toho zápasu nenastoupím.” Attila Végh tímto prohlášením polekal fanoušky Oktagonu, kteří se začali obávat, že se třetího zápasu nakonec nedočkají. Posléze však vyšlo najevo, že šlo pouze o laciný trik, jak upoutat pozornost a prodat reklamu.
Végh za manévr schytal kritiku ze všech stran. Ozvali se fanoušci, ale i Karlos Vémola, který upozornil, že tímto krokem spoustu lidí zmátl. Nadšený nebyl ani Ondřej Novotný. „Jsem extrémně nas**ný,” zareagoval na „guerillový marketing” v poslední epizodě MMA letem světem. „Attila si nevybral úplně dobře. Měl by to vědět, v nějakých věcech a spolupracích je naivní, nebo alespoň já to tak vnímám.”
Végh na podobné záležitosti zkrátka pohlíží jinak. „On to tak nechápe, nevnímá. Je zvláštní se s ním o tom bavit,” řekl a přiznal, že si od něj někdejší šampion Bellatoru vyslechl hodně nadávek.
Spolumajiteli Oktagonu vadilo, že celá řada lidí oznámení uvěřila. „Tchán, který tady leží, mi řekne, že ten zápas nebude… Jak si vůbec dovoluješ kvůli komukoli na světě tohle použít jako reklamu? Ale to je prostě Attila… Nejvíc nas**ný je Karlos. A zcela oprávněně. Uvidíme, jaké to bude. S bojovníky je to někdy těžké.”
Vyjádření teoreticky mohlo zahýbat s tím, jak se prodávají lístky na turnaj v Edenu, což jsou pro Oktagon pochopitelně špatné zprávy. Promotér v této souvislosti uvedl, že se v těchto dnech prodá zhruba 150 vstupenek denně, přičemž více než polovina už je pryč.
Vstoupit do diskuze (0)